Torsdag

Hade en datorfri kväll igår och det kändes bara skönt,satt för någon dag sen sent in på natten och det får jag sota för rejält nu eftersom jag har ont i nacken.Är jättestel och behöver massage emellanåt så det ska försvinna för stunden.

Har varit inöver stan idag och handlat lite,Johannes satt själv i kundvagnens barnsits och det tyckte han var skoj.Så nu får han sitta där hädanefter när vi åker in och storhandlar,annars har vi haft med oss barnvagnen och dragit runt på.Vet inte om det är jag som är nojjig men på vissa affärer är ju kundvagnarna smutsiga och äckliga så jag funderar på att ta med mig våtservetter och göra rent där Johannes ska sitta och hålla händerna.Vill inte att han ska få på sig en massa skit från äckliga människor,för man vet ju inte vilka och hur många som dragit runt på just den vagnen.Visst är jag nojjjig?! Men jag tänker bara på mitt barns bästa faktiskt! :)

Har inga gardiner till övervåningen!Är ute efter gamla linnelakan med brodyr och spets på som jag kan sy om till gardinkappor.Det borde ju finnas på loppisar så jag får ge mig iväg dit så fort jag bara kan.


Bild lånad av:styleroom.se


Nu ska jag förbereda maten.

 

Bye bye


Kommentarer
Postat av: irre

Lakan brukar vara billiga.Klenoden hade mycket sånt när jag var där men det var mycket länge sen.Bra att du tänker på och göra rent för gossen. Har han ni tagit svininfulensavaccin? Jag har tagit den plus sänsongsinfulensan.Varit på Romerska idag 3 timmar även simmat och badat ångbastu men inte doppat mig i den iskalla bassängen som finns där. Beställde ost.korv grönsaks och frukt tallrik med dip och nacos.Gjorde hårinpackning som fick gosa sig i bastun. Därav tog det så lång tid där.Ska upp tidigt imorgon till tandhyg. sen till dr. Ja man har det man gör ha de

2010-01-21 @ 23:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback