Tisdag.

Åkte till jobbet så alla damer fick träffa Johannes,var ju ett antal månader sen sist och det blev som vanligt uppskattat.Jag är så otroligt stolt över min son,om jag får skryta så tycker jag självklart att han är den bästa och sötaste i världen och man kan inte sluta att pussa och gosas med honom.Och det blir bara roligare och roligare.

Snackade med chefen och nästa vecka ska vi träffas och planera hur jag ska jobba.Ska bli spännande och se vad vi kommer fram till.Jag längtar tills man får börja jobba igen,då man kliver upp själv och gör sig iordning,tar en liten morgonprommis med hunden och äter lite frukost.Sedan åker man till jobbet och sitter och umgås med arbetskamraterna och beger sig sen iväg till alla goa gummor och gubbar.Och sen senare på månaden får man lite extra pengar som är väldigt välkommet kan jag säga. :)

Annars har det varit en lugn dag och kväll,ska ta mig en prommis med Lippe strax och sedan blir det välling för Johannes och sen ska man sova.Morgondagen är det inget direkt planerat men någe ska man väl hitta på,kanske man tar Johannes på en pulktur. :)

Bye bye

(Är dåligt med bilder just nu men det kommer,lugn bara lugn.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback