Söndag.

Var ju på Klenoden igår och där fanns det massvis med lakan och precis sånna som jag var ute efter,hittade med brodyr och fina var dom.Nu fattas det vit tråd och sedan ska jag tvätta dom för dom luktar antikägarens parfym och den luktar konstigt! Haha! :)

Idag har vi varit och hälsat på Martins mormor och bara varit hemma och slappat.Finns inte så mycket att göra på söndagar nuförtiden.Ska bli skönt att börja jobba snart,får se hur det blir planerat på tisdag då jag ska träffa chefen.Tur att man har barnvakt så man kan jobba.

Har inte så mycket att tillägga just nu,kvällen ska jag spendera med min familj har jag bestämt! :)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: irre

Oj så otäkt med brännskadan tycker riktigt synd om dig.Kul att du hittade lakan.Skulle också vilja ha hissgardiner det finns fina på Ikea sa tandhyg som hade det på sitt rum och hemma hade hon det överallt.Jag har persienner och panelgardiner tills vidare men visst skulle man vilja ändra stil.Börjat smla ihop saker till loppiset tar bara med saker som inte kan gå sönder man har ju så lite tid och plats på bordet. Oj vad helgerna springer iväg jag tycker det finns så mycket att göra men det tar sån tid att få nån ordning mm...Simmat idag bara en halv timma bättre det än inget. Inköpt Omega 3 extra pris på apoteket slarvar med att äta fisk 3 dagar i veckan som rekomenderas.Vann inget på bingolotto som vanligt men man står väl i kö..

2010-01-24 @ 21:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback