Men hallå där!

Efter flera dagar av olust att skriva har jag nu funnit lusten igen!!! :)

Och vad jag haft för mig dessa dagar då? Jag har haft fullt upp med alla dessa sysslor som man har när man har barn och hus och djur mm.Det känns som att man inte haft många lediga stunder alls,plus att man varit trött om dagarna nu när Johannes har vaknat på nätterna.Tänk vad mycket det kan bli förstört om man inte får sova non-stop om nätterna.Jag har vissa dagar bara varit som en zombie,har väldigt svårt för att somna mitt på dagen men vissa dagar har jag faktiskt bara slumrat till på soffan.Ibland kan det bara handla om 5 minuter men det kan göra mycket för kroppen och humöret.Visst kan jag väcka Martin,han har inget emot det men jag får så dåligt samvete om han ska behöva kliva upp på natten och sen ska han åka iväg och jobba.Nä det är lika bra att jag gör det för jag kan ju ta mig en vilostund om jag vill på dagen.

Imorgon ska det komma en och köpa vår EXPEDIT-hylla.Ska bli så skönt att få iväg den,den bara samlar på sig damm,och jag hatar verkligen att damma! :)
Nu är det bara tv-bänken kvar,får se om någon ringer här i helgen.Annars har jag en köpare privat.

Idag har jag gjort det jag alltid gör.Dammat,dammsugit,torkat golven,tvättat kläder,hängt upp tvätten,vikt kläder mm.Ska faktiskt börja jobba nu snart och det ska bli skönt,skönt att få in mer pengar och härligt att få komma hemifrån och träffa andra människor.Kanske det blir som en liten semester att jobba?! Det får vi se,det är ju mycket ansvar som hör till jobbet med men det kanske blir en annan sak.

Det var allt för mig för denna gång. :)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja på Madde! Du är bäst! Har gjort en Janzons åt er nu,för jag är ju såååå snäll! Puss till pojken!

2010-01-16 @ 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback