Loppis

Usch vad jag är dålig på att uppdatera,men jag tar det i min takt.

Var tar tiden vägen? Har ju börjat jobba och jag är mest bara trött nuförtiden,men det blir nog bättre snart när man blivit mer van.

Idag har man stått som säljare på loppis,fick mina golvlampor sålda och det blev jag glad över.Lite annat porslin försvann med så nu har man lite extra kosing i plånboken.

Imorgon ska jag jobba kvällen och snacka om att det är mycket att göra.Var helt slut i fredags när jag kom hem,är inte alls van vid detta.Funderar på att ta ut föräldraledighet nu till sommaren när Martin är hemma under tiden han har semester så vi får rå om varandra.Tänk vad man längtar efter sommaren nu,jag fryser som en tok bara jag öppnar dörren en snabbis.Sommar och värme är det bästa.

Annars mår vi alla bra,var nog bara ett falskt alarm det där med att Johannes håller på och bli förkyld.Han mår prima och har gjort det i flera dagar nu.Det måste ju vara tänderna som spökar för det är ju 2 stycken på väg på överkäken.Lillskiten!!!!! :)

Nu ska mamma Madde gå och borsta tänderna och fråga gubben om han vill ta kvällspromenaden för jag vill verkligen inte plågas att gå ut i kylan.Jag överlåter det till älsklingen denna gång.Hihi.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Heléne

Svar: Men Johannes, jag har redan varit och gosat med dig. Du somnade ju tillochmed. Så det så!

2010-02-02 @ 13:26:05
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback