Hejåhå!

Sitter här med en tjurig liten kille som jag tror håller på att bli förkyld.Han ser inte alls pigg ut lillgubben.

Väntar på att försäkringskassan ska ringa upp så jag kan meddela att dom får ta bort en dag från föräldrapenningen.Har nämligen börjat jobba lite smått,nästa vecka börjar jag jobba efter schema och det är med blandade känslor som man beger sig ut i arbetslivet.Jag skulle ju kunna vara hemma ett litet tag till men det är skönt om man kan spara in dagar så man kan vara hemma lite framöver.Men det känns bra att jobba! :)

Ska ut och jobba kvällen ikväll.

Det får bli ett kort inlägg.Måste ta hand om min son som är lessen. :/

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Stackarn. Hoppas han mår bättre snart.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-01-29 @ 12:40:33
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: irre

Fattar ingenting av om kortet present.



2010-01-29 @ 21:32:38
Postat av: irre

2010-01-30 @ 01:23:04
Postat av: irre

<jesnette vill di förklara närmare hur det fungerar...Tack

2010-01-30 @ 01:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback