:::

Johannes är nybadad,har fått gröt och vi har tittat på Familjen Annorlunda.Han sitter nu och skrattar åt sin "mobbo" Micke som leker med honom.Jag ska snart gå ner och ta mig en hårdbrödsmörgås för jag blev så hungrig.Tänker inte gå och lägga mig hungrig för det är det värsta jag vet.

Ikväll försvann bokhyllan och nu är man några hundralappar rikare,åkte direkt efter och handlade blöjor,välling och annat som behövdes.Så man blev i stort sett några hundralappar fattigare på en gång.Tänk vad blöjor och sånt ska vara så dyrt,men det är väl sånt man ska köpa när barnbidraget kommer. :)

Imorgon kanske jag och Johannes ska bege oss till kvissle och kolla lite,ska gå till jobbet och sedan försöka prata med chefen och tala om att jag kan börja jobba igen.Men vi får se för vädret är ju inte på sin bästa sida ikväll och om det snöar är det inte så kul att vara där då.

Bye bye

Och varför skulle jag göra denna jobbiga rubrik som sticker ut så väldans!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback