...

Har nyss avnjutit middag som Martin gjort,spagetti med köttfärssås med vitlökscreme fraiche.Gott var det! :)

Nu har Johannes vaknat efter att sovit i typ 2 timmar.Funderar på om man ska ta och gå ut och gå en sväng snart och röra på sitt fläsk.Men jag kan ju meddela att jag har gått ner alla 15 kilo jag gick upp under graviditeten.Men fler kilon försöker jag att få bort med att tex äta en massa vitlökscreme fraiche.Usch jag vet att det inte är så bra men jag kan tala om att det blir inget godis denna helg utan vi ska äta goda apelsiner ikväll.Går promenader så ofta jag bara kan och det ger resultat om jag bara ger fan i att tänka på allt sött och gott som finns vid kassorna när man är på affären och handlar.Du kanske inte visste det men allt godis är där av ett syfte och det är för när man står i kön och väntar och blir trött och är hungrig så är det lätt att grabba tag i något gott,plus att alla barn blir sugen så dom kan tjata på sina päron! :)

 



Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad det blir man när man ser den här lille skruttpojken! Lillkacket våran som är sååå glad och go! Puss till pojken!

2010-01-17 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback