^^^^^^^^

Lördag!!!!

Skulle vilja gå på loppis idag så vi får se hur man gör,skulle vara kul att fynda något någon gång.Tror det var flera månader sen jag var på loppis sist.Har inte haft några pengar,men jag har inte det nu heller men en tjuga måste man väl hitta något för?! Haha! Ja här är det snålt kan jag lova.Kanske inte så snålt direkt men det är inte lätt vissa månader.Måste börja jobba snart,dels för att man sparar in dagar och att man får mer pengar så man kan köpa precis det man vill utan att man måste räkna ihop varenda krona...

Men nu ska jag vara med min älskade son som är den bästa som finns i hela världen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback