AjAjAj.

Igår när jag gjorde middagen så skulle jag vika lite på kastrull-locket och vips så kom det heta locket på min handled och flådde upp skinnet i typ 2 lager tror jag.Det gjorde svinont!!!
Fick åka ner till mamma så hon fick lägga om det,det vätskar ganska mycket och nu gör det inte lika ont.Kan göra allt som vanligt men det känns ju.Fick duscha med en hand imorse och det är tur att man har lärt sig hur man gör med tanke på att man har Johannes.Hänga upp tvätt mm med en hand är inga problem nuförtiden. :) 
Så nu har man en till grej man kan göra med en hand på listan då! Haha!

Ska senare åka in till Klenoden om ett tag,ska åka in med pappa för min kille jobbar ju denna lördag.Ska äntligen kolla efter lakan så jag kan sy mina gardiner någon gång.Så nu väntar man på att han ska komma hem (pappa och brorsorna) för dom är i Skrängsta och kollar på skotrar.

Liten uppdatering bara.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback