__

Har tagit en lite biltur mot stan idag eftersom Martin är ledig,fast vi klev inte ur bilen utan snokade runt bara. :)

Har nyss ätit köttbullar och makaroner,vanlig och god mat.Har tittat i en massa kokböcker och blir sugen på att laga en massa goda rätter och efterrätter.Älskar kokböcker,ska gå på loppis och köpa mig en bunt så jag har att läsa för det är nog det enda jag läser i bokväg.Tror det var typ 10 år sen jag läste ut en hel romanbok.Vet inte om jag har ro att läsa nuförtiden,har annat i huvudet att tänka på.

Ska börja renovera i Johannes rum snart,ska slipa panelen och listerna och måla allt vitt.Väggen har lite tapet som dom förra ägarna var smarta att riva bort en bit på så man måste tapetsera nytt där.Annars hade det gått bra med den som är där nu,eller att man kanske målar den väggen en annan färg.Vi får se.
Men det ska bli kul att fixa i det rummet,alla leksaker kan då vara på en och samma plats om det nu går. :)

Händer inte så mycket här hemma,lillen sover och resten är slappa.Ska gå och slappa jag med i soffan.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Helene

jag kan hjälpa till med johannes rum :D

2010-01-06 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback