8 januari 2010.

Vi tog en paus från datorn här hemma igår och det var riktigt skönt,ofta sitter man vid datorn helt i onödan så vi slappade i soffan och kollade på film och lite andra grejer.Jag plockade fram symaskinen och sydde ett täcke till Johannes,bytte gardiner och plockade undan julsaker.Men jag har lite ångest över att ta bort alla ljusstakar och julgranen så dom får vara framme i några dagar till.

Har faktiskt inte hänt så mycket här hemma än,jag har varit ute med vovvarna i skogen och ätit frukost/lunch.Eftersom det ekar i kylskåpet så tog jag fram pannkakor sen i tisdags ur frysen och åt det.Vi ska åka och handla mat senare när M har kommit hem så det blir slut på ekot! :)

Ikväll är det Let´s Dance,fick se han från Bygglov på tv4 när han träningsdansade och herregud vad jag gapskrattade,måste bara se det ikväll.Skönt när man har något att kolla på under fredagskvällarna nu när Idol är över.Man kanske ska börja dansa?!Bra träning och kul är det.

Dax att bädda sängen och leka med sonen.

Bye bye

Den här fick Johannes i julklapp.Söt va?! :)

 








































 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback