2010.

Nytt år och ny dag,jag fick sova till halv 11 idag och det var riktigt skönt.Johannes sov länge igår och ville vakna vid halv 4 imorse så då satt man uppe och kollade lite på tv medans han åt sin välling.Sedan gick vi och la oss och somnade efter en stund igen. :)

Herregud vad det har kommit snö och mer blir det.Tur man har en karl som skottar så jag slipper för jag hatar verkligen att skotta,gör det bara om jag verkligen måste.Och inte kan man vara ute med Johannes så han får åka pulka heller,ingen plogbil finns i sikte så vi är nog inne ett tag till.

Gårdagen var lugn och skön,tände en massa ljus och mös framför tv:n med lite flädersorbet. :)

Nu är det dax för Johannes att äta lunch.

Bye bye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback