Livet.

Helt plötsligt så blev det kallt här på övervåningen,tittade på mina naglar nyss och dom är typ blålila.Ja då är det kallt,det lixom skiftar här uppe hela tiden.Johannes har det varmt och skönt i sin säng just nu,hela sovrummet är varmt och skönt.

Har funderat väldigt mycket dom senaste dagarna,om vad håller jag för mig själv men det känns bra iaf att man kan komma fram till saker och ting.När jag dammsög igår så kom dom flesta tankarna fram och tänk vilken terapi det kan vara att gå runt med en dammsugare och bara tänka och komma fram till saker och ting.Nu svamlar jag som vanligt men det blir nog ljusare framtid och jag slipper sitta fast i samma liv som jag gjort förut.Jag har alltid tyckt att man ska må bra och inte göra saker som man inte vill.Mår man bra så smittar det över på andra,och är man sur och grinig så smittar det oftast över såklart men då på ett negativt sätt.Hihi vad kul det är att sitta här och skriva om saker som ingen förstår sig på.

I år blir jag 25 år,känner mig inte alls gammal och vet inte vad man ska hitta på då men något kul hade ju varit kul.Skönt att man fyller år på sommaren så man kan vara ute och grilla och ta sig en öl eller cider.Finns som sagt mycket mer att göra om man kan vara ute.Men jag vägrar att sitta hemma och bara låta dagen glida förbi,jag vill bli firad som jag aldrig blivit firad förr! :D

Nu var det ett tag sen som man var ut på krogen,sist jag trodde man skulle ha roligt var vid jul men tji fick man och åkte hem nykter och besviken.Men det blir snart bättre och till sommaren tänker jag dra med mig min goda vän som man typ aldrig träffar nuförtiden och ta igen tiden som gått och då kan det gå riktigt livat till.Varför tappar man kontakten när man blir "vuxen" för?Det är ju egentligen enkelt att bara ta bilen och bara fara iväg men det är ju alltid något som dyker upp eller så är man trött och sliten och bara vill slänga sig på sängen och sova.Livet är inte alltid enkelt men ibland skulle man vilja ha en som knuffar på en så man kommer på sig själv att man ibland måste ta sig i kragen och inte gå in i detta mönster som man oftast bara följer av vana.

Nu får det vara nog med mitt skrivande,vill du veta vad det blir för middag idag?

Blodpudding med vitkål blandat med lingonsylt.

Gott! :)

Bye bye

Im waiting...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback