Tjenis

Den här veckan var det tänkt att jag skulle jobba i hela 3 dagar men eftersom man inte är så pigg så blir man hemma.Synd att man ska gå och ha dåligt samvete varje gång man ringer och sjukanmäler sig bara.Men vad gör man?!

Jag hatar verkligen att bara ligga i sängen när jag är dålig,för att slippa tänka på det så vill jag sysselsätta mig med andra saker som tex städa eller kolla på en bra film eller varför inte sortera garderoben.Och hur kommer det sig att man orkar detta när man nu är sjuk?Det gör jag inte egentligen men jag gör verkligen allt för försöka må lite bättre.Plus att jag har den filosofin (stavas det så?) att om man inte tänker på det så blir man piggare snabbare.Får se om det blir så i detta fall.

Till helgen är det alla hjärtans dag och vi får se vad som händer då.Skulle vara trevligt om man kunde göra något kul tillsammans med den man älskar.Man har ju ett antal dagar att klura ut något,någon som känner sig manad att vara barnvakt kanske?! :P

Sydde klart gardinerna av lakanen jag köpte förra veckan och jag är riktigt nöjd.Nu fattas det lite pynt i fönstren bara,hade tänkt att åka in till stan igår men jag valde att stanna hemma med familjen.Har lite pengar kvar på presentkortet från Nordljus som man kanske ska utnyttja.Man får ju knappt något för 71 kronor men man kan ju aldrig sluta hoppas.

Hade tänkt att sätta in lite bilder men då kom jag på att kameran är utlånad så jag vill gärna ha tillbaka den tack!

Tycker det är trist att läsa andras bloggar när dom inte lägger in bilder och sedan gör jag samma sak själv.Fy på MIG! :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback