Tjabba.

Kan inte fatta att man är så trött hela tiden,jag tror jag behöver sova i flera dagar så jag orkar med saker och ting.Har ingen ork till något utan skulle kunna ligga i soffan och mysa och bara skita i att städa och tvätta,men det måste ju göras.Skulle vilja åka på någon resa,kanske utomlands.Bara ligga på stranden och sola och utforska härlig natur och äta gott.

Nu ska jag gå ner och ge Johannes kvällsvälling och sedan gå och sova.Tack och lov är jag ledig imorgon!Iaf från jobbet. :)

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Irre

Det är inte konstigt att man känner sig trött. Det har ju hänt mycket med att få barn osv . Det kommer att bara bli bättre o bättre när vi nu går mot ljusare tider.

2010-02-07 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback