Roligt.

Tror jag tar tillbaka det jag skrev i förra inlägget angående att det är en rolig grej det där med att handla mat.Åkte till Ica Maxi i birsta och handlade mat,på fredagarna vet jag att man inte ska handla mat för då är folk som tokigast.Det vet jag med tanke på att man var mycket och handlade på Ica i kvissle när man jobbade,och Ica som Ica tycker jag.Folk körde på varandra och stannade mitt framför en helt plötsligt,jag har ett stort tålamod men idag fick jag fram många suckar.Nä man får se till att ha mat hemma hädanefter så man slipper handla där igen. :)

Har tittat på Let´s Dance och The Osbournes ikväll,mycket nöje man har för sig egentligen.Men kan faktiskt inte komma på något bättre.Såg att jag fått en kommentar från syrran att jag kunde hänga på till krogen ikväll och jag tackar och bugar men jag ser nog hellre på kändisar som dansar ändå,iaf ikväll...

Ikväll vägrar (!!!!) jag gå ut med hunden,i detta väder får gubben i huset ta kvällsprommisen men vovven.Jag är inte gjord för att bara ute i kylan denna kväll.Hualigen!

Nu blir det välling för Johannes som för övrigt mår som en prins. :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback