Puss.

Så himla underbart väder idag,har varit ute på en uppfriskande promenad så nu känner man sig piggare.Johannes har börjat sovit hela nätterna igen och vaknar vid ungefär 8-tiden varje morgon och det känns faktiskt skönt att kliva upp då,inte för tidigt och inte för sent.

Martin kommer hem tidigare idag med och det är alltid en höjdpunkt på fredagarna för oss här hemma.Ikväll får man se vad som händer men jag kanske kollar på Let´s Dance.Har missat två gånger nu men det är inte ett program som man bara måste se.Kommer ihåg när det var Big Brother,då fick man inte missa ett enda program och man satt fastspikad framför tv:n.Det gjorde man även när det var Robinson på ettan när Jesus,Emma Andersson och Zubeyde var med också.Då slet dom som djur och fick ingen mat och mådde pyton,men det var ju mer spännande då.Kommer ihåg att då hade man alltid något gott på bordet för det var ju en spännande höjdpunkt för dom flesta klockan åtta på lördagskvällarna.

Men nu är det andra tider och programmen spårar lätt ur eller så är dom så löjliga att man stänger av tv:n och hittar på något mer vettigt. :)

Spotify funkar inte!!! Jag brukar alltid spela musik för Johannes när jag sitter här och det är uppskattat men nu får han bara höra mig när jag trycker på tangentbordet.Tråkigt för honom jag vet men ska gå och leka med honom nu.Knäppt en massa kort som jag ska lägga in senare när mina hjärnceller har börjat komma igång sådär mitt på dagen så jag kommer ihåg att hämta den vita sladden som är hos mamma och pappa.Eller så får jag be brorsan som faktiskt lånade den att komma tillbaka med den.Aja,vi får se hur jag gör.

Men dåså,nu är mina fingrar ömma så jag ska gå till pojken min och pussas.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback