Lördag!

Nu är man sliten,jobbade kvällen igår och klev upp tidigt för att börja jobba igen denna dag.Samma händer imorgon och det är skönt att man jobbar till tolv.

Efter jobbet vilade jag en stund och sedan begav vi oss in till stan då jag sprang in på Birsta City och köpte en mössa till Johannes med spindelmannen-mönster.Sedan åkte vi och handlade lite mat och blöjor mm på Ica Maxi och for sedan hemöver.

Ikväll har vi ätit god mat och jag har för första gången i mitt liv gjort hemmagjord bearnaisesås och det var inte alls svårt.Jag var nervös hela tiden för det är ju tydligen lätt att den kan skära sig men det gick kanon.

Jaja,nog om detta ointressanta.. :)

Nu ska jag ge lillgrabben välling och sedan ska vi gå och sova.

Bye bye

(Bilder kommer inom kort)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörrudu detta var då rakt inte ointressant,hur kan du tro det? Jag har nyss kommit hem från en trevlig jobbkväll och allt har gått såååå smidigt och bra! Hoppas att lille Johannes mår bra och jag säger som vanligt: puss till pöjken =D

2010-02-06 @ 21:59:12
Postat av: Irre

Vad duktig du är som kommit igång med jobbet. Tryggt att du har bra hjälp.Inte dumt att börja vänja sig med annan vardag då man måste lämna han till andra som kan "roa" gullplutten

2010-02-07 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback