Kort.

Fattar mig kort denna kväll.

Vaknade tidigt så vi begav oss iväg inöver staden och kollade lite.Väl hemma så lyfte vi ut kartonger till förrådet som legat i sovrummet nere ett bra tag.Plockade ur alla prylar ur garderoberna i vardagsrummet,JA VI HAR GARDEROBER I VARDAGSRUMMET! Har nämligen varit ett extra sovrum i halva vårat vardagsrum från början men det försvann och kvar blev då dessa fula och opassande garderober som nu ska bort bort bort.

Sedan är det väl tapetsering som står på tur men allt har sin tid.Önskar att jag kunde tapetsera själv för då hade det varit gjort för längesen.Ibland funderar jag på om jag ska ta mod till mig att prova men sedan är det en inre röst som säger att det kanske inte kommer gå så bra iaf. :)

Nu ikväll har vi ätit räkmackor,så himla gott!

Johannes ska få sin kvällsvälling som vanligt.

Här kommer det lite bilder.

Denna dag blev Johannes 11 månader.

Leka med köksprylar är kul.

Haha,så perfekt bild för man ser ju tänderna som har kommit upptill.

 

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbara härliga bilder på Johannes Madde! Måste få träffa honom i dag,den lille lillbusen är ju sååå gullig med sina nya tänder! Det finns alltid saker att greja med när man har hus och man tycker att man aldrig blir färdig! Alltid är det något som ska fixas. Fan ibland så hinner man inte ens gå ut men det beror väl en hel del på hur lat man är också! Jag kan känna mig riktigt lat ibland,ha ha ha! Puss till pojken!

2010-02-14 @ 11:04:55
Postat av: .

Sööt Sheltie! :)

2010-02-23 @ 20:06:22
URL: http://sheltietotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback