Hit och dit.

Denna torsdag har vi verkligen en slappardag.Blev ingen prommis imorse,är tydligen för kallt.Har ju ingen termometer men brorsan kom upp och gick med hundarna.Kanske det blir mildare på eftermiddagen så man kan få i sig frisk luft.

Drömde att jag hade bestämt mig för att börja simma,men jag vet inte.Skulle vara kul att åka och bada med Johannes för det skulle han tycka vara roligt.Känner att man inte hittar på så mycket med honom nu men det ska det bli ändring på.Läser andra mammors bloggar och jag kan ärligt säga att jag blir trött bara jag läser om allt dom sysselsätter sig själv och barnet med.Ibland kan jag tycka det blir för mycket,låt barnet få koppla av ett tag ibland kan jag känna.Det är mammaträffar,babysim,babysång,kyrkis m.m hit och dit.Jag provar saker men antingen får jag klaustrofobi eller så känner alla mammor varandra och sitter ihopklistrade vid ett bord och ignorerar nya mammor och barn som kommer.

Äsch! :)

Jag sköter mitt liv som jag vill med mitt barn åså.

Nu ska jag dansa med Johannes och kolla i lite kokböcker.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Linda

hej hej, hoppas att allt är bra med er...har du gått något mer på babysång? inte vi...jag har börjat jobba heltid igen ;/

om du/ni har lust något så skulle vi ju kunna åka med Maja och Johannes och bada framöver...skulle vara kul för Maja att få träffa andra barn i sin ålder och hitta på nått ;)



håller med dig om babysång, babysim och allt vad det är, känns så krystat och tillgjort, allt är bara gulligull...

2010-02-25 @ 20:16:49
URL: http://honey-boney.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback