Here we go again.

Har nyss lagt Johannes,han sover sött nu i kanske 1-2 timmar.Under tiden så passar jag på att göra alla dom sysslor som jag måste göra.Måste även få i mig lite lunch,det är jätteviktigt att hålla blodsockernivån jämn när man vill gå ner i vikt.Får se vad man hittar i skåpen,börjar bli lite tomt men imorgon ska vi nog åka och handla mat igen.

Innan jag gav J lunch så satt vi på golvet och lyssnade på lite barnlåtar som han fick när han döptes.Han ville inte göra det från början men när jag gjorde roliga grimaser så gick det vägen.Haha! :)
Så vi har dansat och hoppat runt i huset,Lippe blev tokig och sprang efter med mina vantar som vanligt.

Ska gå och få i mig nått nu och göra lite nytta som man säger. :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback