Hemmagjorda semlor ska det vara!

Någon fler som haft problem med att logga in sig här? Får ju vänta skitlänge så man tappar tålamodet.

Har varit på öppna förskolan i bommen med Johannes idag,första gången så vi kollade bara läget där.Var trångt och en hel del folk,kände att jag höll på att få lite klaustrofobi faktiskt.Plus att det var så varmt där i den lilla lokalen.Jag och Johannes gick efter en stund till affären och mötte upp min far och handlade ingredienser till semlor.För självklart ska man ju baka semlor själv om man kan,är riktigt nöjd denna gång med.Har fått i mig två stycken och det räcker gott och väl,så har tagit en rask prommis nu ikväll så man slipper ha för mycket dåligt samvete. :)

Finns inte så mycket mer att tillägga så jag går och släcker ner huset och kryper ner under täcket och hoppas på att få sova en hel natt utan att behöva kliva upp. :P

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback