Hejsan igen!

Snacka om att man är dålig på att uppdatera.Har en massa som jag skulle vilja formulera ner i ord men sedan ändrar jag mig och känner att det kommer gå tillbaka till mig och jag kommer sedan att få stå och förklara det privat och det vill jag inte.

Det vill jag inte göra med något av mina inlägg faktiskt,tycker det känns obehagligt när någon frågar om just det inlägget jag skrev tex för 2 veckor sedan.Nä sluta fråga om mina inlägg snälla.Det kanske är just därför jag inte skriver så intressanta inlägg nuförtiden.Kommentera på själva bloggen får man ju självklart göra,men inte muntligt. Tack för dom orden mina vänner! :)

Nu har jag nyss klivit ur duschen,eftersom Johannes ligger och sover så passade jag på att ta en långdusch och det behövdes verkligen.Kommer inte ihåg sist som jag tog en sådan och kommer heller inte ihåg sist jag smörjde in mig på hela kroppen.Jag går runt och undrar vad det är som kliar och sedan känner jag på benen och det är som sandpapper av uttorkning.Då är det illa,så nu är jag insmord så jag nästan glider av stolen jag sitter på.Haha!
Väntar hem Martin om bara någon kvart och sedan är det helgmys som gäller,ska försöka slinka in något inlägg emellanåt det lovar jag.Tror att vi ska åka och handla lite mat och blöjor senare.Kan se på reklamen ibland att man kan köpa hem mat genom internet,vem fasen gör en sån sak om jag får fråga?! Är väl bra för dom som är handikappade m.m men det är nog en hel del som gör det av ren lathet.Tacka vet jag att gå runt med sin matvagn och plocka på det man behöver,plocka upp det på kassan och sedan packa ner det i kassar och åka hem och göra det roliga som att plocka in allt i kylskåpet.Kan faktiskt tycka det är rogivande att handla mat.Och sen på kvällen när man öppnar kylskåpet och välkomnas av en massa mat som sedan efter typ 1 vecka nästan är borta och man måste åka och handla det viktigaste igen.Men sånt är livet.

Börjar känna ett starkt behov av att gå på krogen,vill beställa en iskall öl eller cider och bara vara Madde.Självklart är jag Madde annars men det är skönt att slippa vara Mamma-Madde ibland tror jag.

Sedan försöker jag så gott det går att bli av med lite överflödiga kilon.Går ca 3-4 promenader nästan varje dag och försöker äta så nyttigt det bara går.Det är viktigt att försöka. :) Får se hur det går!

Nu vaknade Johannes! Ska mysa med honom nu!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Heléne

Följ med på krogen ikväll då?! :) HIHI

2010-02-19 @ 19:55:12
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback