Fina hundarna.

Känner mig lite sliten just nu,har borstat och klippt båda hundarna och senare ikväll MÅSTE Lippe bada för han stinker.Innan jag kunde borsta dom så var jag tvungen att skotta mig fram till bordet jag alltid brukar hålla till på så man får bra med muskler denna vinter.

Men nu är dom fina vovvar. :)

Under tiden jag gjorde det så fick Johannes umgås med mormor och morfar,moster och morbröder.Tiden tickade och helt plötsligt var det dax för lunch så vi åkte hem.Nu ligger han och sover gott i sin säng,när han vaknat ska vi åka inöver stan och kika lite.Och sedan blir det dax för middag.

Ikväll blir det mys med popcorn och lite läsk.Jag skulle vilja se på Melodifestivalen men då blir det nog protester från herrn i huset så vi får väl se hur det blir,kanske om jag säger att han kan gå och släktforska så kan det nog gå bra. Hihi! :)

Jag vill ha våååååååår!!!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback