#########

Jag har länge gått och tänkt på hur jag ska göra med Johannes hår som hänger framför hans öron hela tiden.Ska jag klippa bort det eller ska det få vara kvar.Jag tog beslutet att klippa bort det förut,visst blev det lite hackigt men det ser mycket bättre ut.Lillgubben måste ju vara fin när han ska ha kalas ju! :)

Sedan gick vi ut på promenad i solen,var riktigt skönt men kylan blev mer och mer påtaglig så vi vände och gick fort hem igen.Tur att solen var framme som värmde en aning iaf.Får se hur kallt det kommer vara imorgon,är det för kallt så går jag inte ut,inte med Johannes alltså.Så är det när man har hund,ut i alla väder ska man.Ingen ro och ingen vila..

Om en timme ungefär så är det Det okända på tv4+.Får se vad det handlar om denna gång.Tror starkt på allt som har med det att göra.Spännande!

Hatar verkligen när håret blir elektriskt och huden blir torr.Blir alltid så när det är kallt ute,usch det är inte alls någon rolig känsla.Har en massa torrsprickor på händerna,går och beklagar mig på att det gör ont men glömmer sedan bort att smörja in mig.När jag väl gör det så blöter jag ner händerna och måste sedan torka mig och då är ju insmörjningen som borta.Vilka problem man har alltså..Haha.

Nu ska jag stänga av den här burken och göra någon vettigt.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback