Dumma mamma!

Snacka om att man har en livlig liten grabb,han ålar sig bakåt jättesnabbt och man hinner inte ens blinka innan han har hittat pappas gitarr som jag min dumma fan lagt på golvet igår när jag lekte med Johannes.Nu var han ju och slog på gitarren och skar sig på en sträng där man stämmer gitarren.Blev inget stort sår men blöder det gör han lillgubben.Varför plockade jag inte upp den igår för?! Dumma mamma.

Solen skiner och vi har varit ute på promenad,finns då inga roliga stråk att gå här inte.Samma samma.

Ska gå och kolla hur det går att trösta Johannes.Han blev nog inte så glad på mig när jag gick upp och lät hans pappa trösta honom. :P Jag kommer nu Johannes!!!! :)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Irre

Skickar en hälsning till er på Alla hjärtans dag

2010-02-14 @ 19:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback