Burrrr....

Snacka om att det är kyligt idag,jag slapp gå ut med Lippe imorse och det tackar jag ödmjukt för.Tänker inte ta ut Johannes om det ska fortsätta vara så här kallt hela dagen.Synd för det är ju skinande sol men vi får hitta på något skoj inomhus istället då.

Nästa vecka blir Johannes 1 år och det ska vi fira med lite kalas,så ni som vill får komma och gratta storpojken.Håller på och funderar på vad man ska bjuda på,blir väl inte så avanserat men lite olika kaksorter och tårta blir det såklart.Älskar verkligen att baka,man kanske skulle göra en blogg enbart med bakning.Men risken är ju att man får starta en annan blogg om viktminskning,jag kan inte behärska mig för jag måste ju provsmaka hur resultatet blev.Men det där är något jag verkligen måste lära mig,istället för att jag smakar så kan jag ha en provpanel istället,och den enda man behöver ha i den provpanelen är Micke. :)

Nu ska jag vara med Johannes och mysa under en filt.

Bye bye

Give me summer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback