Vad händer?!

Jag hoppas verkligen inte att jag kommer vara sjuk på julafton,känner att det börjar bli mer och mer en känsla av sand i halsen och jag går och hurklar mig hela tiden.Johannes hostar och snorar och Martin har kännt sig dålig i några dagar.Det verkar som det kommer vara många sjuka på julafton eftersom det går ju magsjuka och just förkylningar överallt nu även om man vill det eller inte.

Ikväll har vi ätit god mat hos Martins mamma,härligt att bli bjuden ibland och det är alltid god mat man blir bjuden på.Så tack så mycket för det! :)

Precis när vi kom hem på parkeringen fick vi besök av Martins kompis med familj,så vårat vardagsrum blev en lekplats eftersom det bara finns ett skåp och ett bord mitt på golvet som dom kunde springa runt.Det blev en rolig syn kan jag lova.

På måndag kommer tapeterna upp och som sagt det kommer bli jätteskönt att få använda det rummet igen för nu vill man inte ens kolla på tv eftersom vi bara har en sladd som sitter fast i väggen till tv:n så vi har fått hittat på andra saker istället och det kan ju vara bra ibland.

Nu ska jag gå och ta igen mig,känner mig helt slut!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback