Stress!

Stress är något som jag har blivit jättekänslig mot,lite stress mår väl en människa bra av ibland men blir det alldeles för mycket säger kroppen ifrån på ett eller annat vis.

Förr klarade jag av stress hur bra som helst,spelade nog ingen som helst roll hur mycket det var.Ju mer desto bättre,men nu när man blivit lite äldre och blir utsatt så går det bara inte.Då får jag ont i magen,huvudet,förvirringen kommer och jag gör saker fel och hungern försvinner totalt.Jag kan lixom inte koppla av för fem öre.Hur kan det komma sig tro? Är det för att man har mer att göra i privatlivet nu än förr? 

Jag försöker jobba så fort jag bara kan för att hinna till lunchen på jobbet men det finns ju ingen tid,vad gör man för fel? Är det jag som gör fel? Och lyckas man komma in och det är 10 minuter kvar på lunchen så har hungern som var där försvunnit så det är bara att ta sig ett glas vatten och samla ihop nycklarna och gå vidare.

Känner mig otillräcklig...

Var bara tvungen att skriva av mig!

Nu ligger Johannes och sover och jag ska läsa i studieboken för imorgon är det prov.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback