Ny vecka igen.

Kan inte fatta att det är julafton nästa vecka,har bara handlat 2 julklappar och jag som trodde jag skulle bli klar tidigt men tji fick jag.Tror jag tänker och planerar så varje år men likt förbannat springer man på affärerna dagen innan julafton. :)

Plus att man jobbar dagen innan med så det blir ju tjorvigt men man löser det alltid på någe vis.Men längtar det gör jag iaf.Ska bli så mysigt!

Känner att jag håller på att få magkatarr,det gör ont i magen och svider emellanåt och det blir bara värre och värre men det är bara att jobba så det yr tills det inte går mera.Bara det inte blir till jul,går ju magsjuka för fulla muggar på jobbet med och det verkar alla ha så det är väntat om det nu skulle ta och komma.

Väntar även på tapetseraren,trodde han skulle komma idag men det är väl som vanligt att det inte går att lita på alla hantverkare.Imorgon måste han ju bara komma,herregud vi har ju inga möbler alls nästan i vardagsrummet nu så vi vill ju få det fixat.Tålamod behöver man och jag som trodde att jag hade det men i vissa fall är den totalt borta tyvärr.

Johannes var tomte på lucia firandet idag på dagis,både jag och Martin kunde inte komma och det var vi faktiskt lite ledsna över för det var ju hans första lucia på dagis. =/ Men vad gör man när man jobbar,typiskt.Tur att hans farmor och "farfar" var där och filmade och knäppte kort,dom flesta barnen började ju gråta och vi fick se filmen när dom kom in i rummet och herregud vad kul det är när barnagråt överröstar sången! Haha! :D

Ikväll blir det Svenska Hollywoodfruar,jihooo!


Kommentarer
Postat av: Heléne

Ja, tänk att det är julafton nästa vecka. Jag längtar!!!!!!! :)

2010-12-14 @ 12:20:54
Postat av: Anonym

Ha ha Madde! Du brukar ju skratta åt mig när jag säger att i år ska jag handla klappar tidigt så att man slipper vara ute i sista minuten och nu är du inte bättre själv!Jag har varit duktig i år och är "nästan" klar,har väl bara hälften kvar,men men det kommer att som vanligt bli så att man är ute och kutar i butikerna i absolut sista minuten! Men det är mysigt med julen och det kommer att bli roligt nu när Johannes är större och att ni ska vara hos oss! Jag jobbar ju på julafton men jag vet ju att du och Helene kommer att fixa en hel del innan jag kommer hem! =)Puss till pojken!

2010-12-15 @ 06:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback