Lillhjärtat ♥

Har precis tagit mig en sup av KanJang,tror det fungerar lite iaf.Slemmet löser upp sig och det blir lite lättare att vara förkyld,men jag ringde förut och sjukanmälde mig.Ingen idé att slita ut sig när man är så här.

Så nu är det bara att hålla tummarna på att man känner sig någorlunda pigg till julafton och speciellt till dagen innan julafton då det är julklappsinköp som sagt.

Johannes vaknade inatt och var ledsen,han hostade och hostade så tillslut fick han komma till våran säng men efter en stund med kombination av hosta och tårar blev det en kräkstund i sängen och Martin fick hoppa in i duschen men lillfisen medans jag renbäddade sängen.Det tog en stund efter det för honom att somna om igen och sedan sov han hårt till klockan sju då det var dax för oss att kliva upp för att bege oss ner till mor och far igen.

Det är nästan klart med tapetseringen hemma,en vägg kvar! Men det blir skitbra iaf så vi är helnöjda,bilder kommer på resultatet när vi har möblerat klart och gjort det fint. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback