Jag måste vara frisk på Julafton!

Idag är det sista dagen vi behöver gå i vårat vardagsrum utan tapeter,dom är hemma hos oss just nu och gör det sista och när vi kommer hem hoppas jag att man blir positivt överraskad. :)

Är rosslig och tung i huvudet idag,ischias har man på det och det blir nog lite värre när man har en infektion i kroppen med.Hoppas man blir bättre tills man ska jobba nu på onsdag och torsdag.Blir man inte det är det inte mycket man kan göra heller.. =/

Inga julklappar har man köpt heller,får bli på torsdag.Vilket kaos det kommer att vara,men det kanske är bäst att skriva en lista på vad alla ska få istället för att gå runt där och irra på för hittar jag inget då är det ju försent.Det är bara att hålla tummarna.

Trött är både jag och Johannes nu,vi klev upp klockan 6 så det är bara att vila snart efter Johannes har ätit sin lunch.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! :) vilka härliga bilder i din header :)

2010-12-20 @ 10:30:59
URL: http://annasara.net
Postat av: Heléne

Men du kommer bli frisk :) Du har ju varit sjuk i någon dag nu och man är inte sjuk sååå länge :) Men om du är sjuk på julafton så får du koppla bort det. Det kommer jag också göra issåfall.



Och julklapparna är jag klar med, STOLT TJEJ. Men det kommer gå bra med dina julklappar. Men det är svårast till Danne. Men där kom jag på en jävligt bra sak som jag har köpt, hihi. Och Micke är det lätt till (godis) höhö. Och pappa vet du vad du ska köpa... pot****k****. Mamma är också lätt. Men du har ju inga problems med det, men det är stressigt.



Jag är också trött, jag tror att det blev en lång kommentar för att jag är trött. HIHIHI. ADjöss!

2010-12-20 @ 18:59:21
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-21 @ 01:40:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback