Im alive.

Man har ju en del att göra som ni kanske förstår för vem har inte det lixom?! :)

Julen var mysig och god mat har man proppat i sig,konstigt nog så är jag inte less på den maten även om jag ätit den i några dagar.Annars blir jag alltid less vid annandag jul men man är ju lite knasig.Sedan tycker jag att själva julafton gick alldeles för snabbt,jag hängde inte riktigt med även om jag försökte.

Johannes fick träffa tomten två gånger det här året,det måste ju bero på att han har varit så himla snäll och gullig såklart! ;)

Som vanligt så knäpper jag kort men det kommer aldrig in något på bloggen och det är bara att beklaga och tala om att jag lider nog av sjukdomen glömska.Men jag ska bättra mig för jag har nämligen bestämt mig för att ordna med en till blogg som enbart ska handla om mitt stora intresse för den gamla lantliga stilen,shabby chic och gamla hus och drömmen efter ett härligt gammalt hus på landet.Mina tankar och fynd på loppisar som finner en plats i mitt nuvarande hus som kanske sedan kommer finna en ny plats i mitt drömhem. :)

Okej,det där var min tanke om den nya bloggen och det kanske inte låter så intressant för vissa men jag behåller den gamla bloggen för att skriva också så ni vet.

Jaja,snart kommer Martin hem och då ska vi köpa en ny soffa till vardagsrummet! :)

Hej svejs.


Kommentarer
Postat av: Martin

Skit i soffan. Köp den där gamla kakelugnen istället =)

2011-01-01 @ 23:21:34
Postat av: Anonym

Ha ha Martin,har Madde en gång bestämt sig för att nu ska det bli en ny soffa så finns det ingen och ingenting som kan få henne att ändra på det!Inte ens en kakelugn! Tror att Madde brås lite på sin mor som också är ganska så bestämd av sig,ha ha ha!=)

2011-01-02 @ 10:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback