♥Hjärta♥

Ni får ursäkta mig för att jag är dålig på att uppdatera men jag jobbar och står i som attan och när jag inte gör det så pluggar man och är med familjen och fixar och donar i hemmet m.m.Har knäppt en massa roliga kort som jag bara måste dela med mig,trodde jag skulle få fina vinterkort på Johannes men han ville absolut inte bli knäppt så bilder kommer. :D

Börjar känna mig förkyld,tung i huvudet och allmänt dålig lixom och jag hoppas det beror på att man jobbade igår kväll och inte kunnat sova så många timmar inatt.Johannes vaknar på nätterna nu och är ledsen och snorar och hostar så man får sitta uppe och trösta honom,lillgubben.

Men nu ska det bli skönt att få vara ledig hela helgen,får se vad vi hittar på för skoj.Själv skulle jag vilja gå på loppis och fynda en massa fina saker.Synd att mina käre Martin ska jobba men så är det ibland.

Ska försöka få upp hyllkonsollerna och fixa två brädor som jag ska måla och sätta ihop (lite svårt att förklara) men bilder på hallen kommer.Ni ska bara veta vad fint det är nu och finare blir det med alla möbler. :)

Ikväll är det Idol-final!!! Vilken vinner?! Jo,om jag ska gissa så tror jag på Jay men Minnah är ju kanonbra hon med och det känns väldigt bra att båda är så pass bra att man inte bryr sig vem som vinner.Förra året hoppades jag på Eric och det gick ju finemang,men har inte hört så mycket med honom faktiskt.Och inte han som blev tvåa heller för den delen...

Nu ska jag gå och plugga. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback