Fredag.

Denna dag har vi varit ute och lekt i snön,blev bara ute en liten stund för det var ju så kallt.Johannes moster kom och hälsade på så vi var inne och lekte och fixade med lite lunch.Jag gjorde rårakor till mig och syrran medans Johannes fick äta annan mat. :)

Sedan blev det dax för Johannes att sova och jag hoppade in i duschen och satte mig framför datorn och gjorde prov på kursen jag har.Hoppas det gick bra,får väl veta det på måndag.

Imorse knäppte jag kort på min fina gardin jag köpt.

Blev visst ett mörkt kort men fint är det. :)

Mina egengjorda tomtar är självklart framme till jul.

Charlie var med såklart.

Johannes älskar sin Lamborghini han fått av sin morfar.

Du orkar inte handla,

men du kan föda fram en unge hurru! Haha! ;P


Kommentarer
Postat av: Heléne

Jättejättejättefint! :D



2010-12-06 @ 08:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback