Dec. 15, 2010

Här ligger jag i soffan och väntar på att mitt magont ska gå över någon gång,inte så kul!

Men men,nog om det och jag är förövrigt hos min mor och far med Johannes,är lediga och vi ska nog vara här hela dagen för tapetseraren är hos oss.Han kom tidigt på morgonen när vi låg och sov och började spackla och slipa väggarna.Lippe blev såklart förvånad men efter stund somnade han om. :)

Dom var två stycken och for efter typ 45 min,snabba puckar! Skulle komma tillbaka på eftermiddagen och imorgon eller på fredag blir det tapetsering.Hoppas vi har valt bra tapeter nu,det är ju mönster så jag hoppas att det inte blir för skrikigt men det är nog ingen fara.

Ska börja julpynta mer här nu,lika bra att jag och syrran gör det för annars blir det nog inte av för mamma och pappa jobbar för det mesta ju.Tur att man är ledig säger jag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback