Furuvik 2010

Dagen har vi spenderat i Furuvik,har haft soligt och fint väder och spelat en massa på alla chokladhjul som finns där.Men inte en enda choklad vann vi,tur att brorsan vann så man kan nalla lite kexchoklad och marabouchoklad. :)

Johannes åkte två karuseller och han tyckte det var jättekul,tänk om några år då han kommer att vilja åka alla karuseller där.Då får man inte vara åksjuk inte som jag blir direkt nu.Man får införskaffa sig en massa åksjuketabletter tills dess då. :)

Konstigt hur det kan bli,förr när man var liten så kunde man springa runt en hel dag och bara åka och åka alla dessa karuseller.Man ville inte åka hem utan man bara körde på.Måste läsa på om åksjuka...

På väg till Furuvik,jag satt och lekte med Johannes i bilen och satte en strumpa på mitt huvud.Såg nu att jag glömde plocka bort den.Haha! :D

Jag och Johannes åker karusell.

Sedan kom pappa M och gav honom en nalle som han vunnit. :)

Mor och son























Pappa måste ju också åka karusell.


Världens bästa moster!

På väg hem blev man trött och somnade,jag fick stödja huvudet lite granna. :P

Sedan vaknade han och blev ledsen men sånna bilder visar vi inte här! :)

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Helle

Det var en trevlig dag idag. Höhö. Ganska tur endå att man inte vann nått ;) skulle ju äta ihjäl sig. Iallafall jag.



Usch vilken ful bild på mig, men Johannes ser ut att ha kul iallafall ;) Huvudsaken. Han är så duktig så!



Längtar faktiskt lite tills nästa år. Furuvik 2011.

2010-08-28 @ 23:22:04
Postat av: Pappa

Hahaha =) Vad roligt vi hade!

2010-08-30 @ 10:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback