Snart så.

Imorgon är det den 21 augusti,då är det 25 år sedan som jag visade mig för världen för första gången.

Tiden har bara rusat förbi,en hel del har man åstadkommit under den här tiden.Och mer ska det bli. :)

Har bakat ikväll för morgondagen,kokostopparna blev inte så goda enligt mig så dom gav jag bort och tydligen så gick dom att äta.Gjorde en annorlunda toscakaka och den blev god.Imorgon ska jag göra tårtor.

Här är min önskelista:

En stor härlig sekelskiftesvilla på landet med glasveranda och en stor härligt lummig trädgård med äppelträd och bärbuskar.Det får gärna vara en liten ladugård till där man kan ha häst eller något litet sommarcafé.

Kläder

Smink

Pengar


Ny dator


Ja det var min lilla önskelista... :P

Nu blir det prommis med Lippe.

Bye bye







Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har köpt den på jysk :)

2010-08-23 @ 20:12:49
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback