Sjuklingar!

I lördags började jag känna mig dålig,precis på min födelsedag.Var soffliggandes nästan hela helgen,igår jobbade jag och kände mig relativt pigg men så inatt så bröt det ut och blev riktigt jobbigt.Mitt i allt detta så blev Johannes också sjuk,han har snorat och varit ledsen och vridit och vänt på sig.Så vi har ju inte fått så mycket sömn inatt,jag är helt slut!

Nu imorse hade Johannes feber så han fick alvedon och åt frukost.Tack och lov för att det finns alvedon säger jag,han är lite piggare nu men ser riktigt trött ut.Så självklart fick han vara hemma från dagis lillgubben.


Skulle jobba ikväll i "min" grupp och hade sett framemot det men vill ju inte smitta ner någon så jag blir hemma nu hela veckan för att få tillbaka mina krafter igen.Hatar att vara sjuk!!! :´(

Nu ska jag gå och hosta och snora för mig själv...

Bye bye

Så här sur är jag idag för att jag är sjuk.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha vilken jevligt sur knodd! Krya på en nu och ta det lugnt och bara vila och sov så att ni blir friska fort! Puss till pojken och kram till dig!

2010-08-24 @ 16:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback