Shopping är kul.

Imorse blev det frukost och sedan drog vi in till stan för att handla mat,kläder och lite annat smått och gott.

Till mig blev det en klocka från Jysk som jag länge funderat på att köpa men har trott att den var för liten så jag hade först tänkt att strunta i den tills jag såg den på en bild på en blogg och frågade vart den var köpt och som jag trodde så var det den.Så idag köpte jag då den och ska måla den vit. :)

Måste köpa overall,skor och vantar till Johannes någon dag nu i veckan,galonbyxor med för den delen.

Lippe blev attackerad av en hund i skogen imorse,den kom lösspringande bakom oss och hoppade på Lippe helt utan anledning.Hur fan kan man släppa lös sin hund i en skog där det kan komma folk och andra hundar?! Den frågan får jag nog aldrig få svar på tyvärr,finns mycket dumt folk! Han skadade sig inte iaf.

Nu ska Johannes badas,för imorgon drar vi till Furuvik.

Bye bye



Kommentarer
Postat av: Heléne

Men vafan, lilla Lippe. :( Vad var det för hund? Måste pussa på Lippe när jag ser honom. Charlie med.



Ja, att vara med familjen får mig på andra tankar så det blir bra det. Och ännu bättre när Jonte finns där man kan gosa med. Hihi. Gosungen! <3 Hörs imööööra.

2010-08-27 @ 22:56:17
URL: http://helenesundling,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback