Lantliv

Har jobbat halva dagen idag,sedan åkte jag till Johannes dagis för att chansa och se om han var vaken men det var han inte så jag åkte hemöver.Fikade och vilade en stund och sedan var det dax att äntligen hämta min lille gogris på dagis,så himla skönt att det går bra för honom där! :)

Fick även ett glädjande besked idag med och det ska bli riktigt skönt att få lite ordning i tillvaron.

Var och köpte mig en tidning förut och ska läsa den senare eller ikväll när Johannes sover för man får nog ingen ro om man ska läsa när han är vaken. :P

Nice!

 

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så himla glad för din skull Madde! Underbart besked måste jag säga! Bra att det går bra för lillpöjken på dagis,my little loverboy! I morgon blir det ett trevligt besök till Birsta City och vi åker väl tidigt hoppas jag? Så att vi hinner med allt vi ska göra,det blir kul det och kul att lille Johannes följer med! Puss till pöjken! =)

2010-08-31 @ 17:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback