Kommer alltid finnas där

Alla har vi haft idoler i våra liv,när jag var liten hade jag Ace Of Base,Lotta Engberg som idoler.Sedan blev det Backstreet Boys,Westlife och Hanson.Fast Hanson var nog dom största idolerna då.Helt otroligt att man hade affischer i hela rummet.Köpte varenda tidning dom var med i.Det var tider det! :)

Men en idol som jag alltid kommer ha med mig är en kvinnlig artist.Hon har gjort och gör så väldigt bra musik,texterna kan vara roliga och även allvarliga som sätter sig i mitt huvud.Älskar att sätta på musiken när jag kör bil.Ett lugn sprider sig i kroppen när jag lyssnar på henne.Var även och lyssnade på henne i globen för några år sedan och det var riktigt stort för mig,plus att jag har sjungit en av hennes låtar på skolavslutningen.Hon ser väldigt bra ut om jag får säga vad jag tycker. :)

Shania Twain kommer alltid finnas där. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Faktiskt så är det inte ofta Shania Twain spelas på radio! Synd tycker jag för hon är verkligen bra!

2010-08-04 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback