Inreda mera.

Känner mig lite piggare nu och det känns skönt,för vem vill vara sjuk egentligen?! Johannes blir hemma resten av veckan så han inte smittar ner fröknarna och barnen på dagis,man ska inte chansa.

Måste visa vad jag fick på min födelsedag från Martins mamma,tur man har blogg ibland för jag hade skrivit in här att jag ville ha dessa.Och det fick jag! :)

Fick även kokböcker,smycken,vin,smink,blommor,pengar m.m från familj och vänner. Tack för det!

Av syrran fick jag denna bok som jag blev glad över

Har ju även den första boken

Älskar verkligen att titta i dessa böcker då jag får inspiration till mitt hem.Men jag tycker inte om att härma allt som finns där för jag vill göra på mitt vis och det känns mer verkligt då.Blir mitt hem! Men man kan ju trixa och mixa hur man vill. :)

Det verkar som att det finns hur mycket böcker som helst om just den stilen jag vill ha.Såg att denna finns med som man kanske ska lägga på önskelistan.

 

Ha det bra! :)

 


Kommentarer
Postat av: Heléne

Snygga lampor :)



Ja, vi får fan lära oss single ladies dansen. Skulle vara skitkul ju.

2010-08-26 @ 13:57:51
URL: http://helenesundling,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback