Hej å hå

Sitter och väntar på att få gå tillbaka till dagis där Johannes är och leker,en dagisfröken ringde nyss och talade om att allt gick så bra.Han satt och lekte med bilar på golvet och det känns så skönt att veta att han tycker det är roligt.Det är mest jobbigt för mig som tycker att han är för liten för dagis men Martin och flera andra säger att det är bra för honom att få leka med med andra barn och få lära sig mer.Och jag kan inte mer än hålla med,han tycker ju det är roligt och det är ju huvudsaken. :)

Tror nog att det finns fler mammor därute som förstår mig!?


Jag har fräknar på kinderna...


Kommentarer
Postat av: Heléne

Sitter du på toan? ;) HAHA

2010-08-19 @ 16:15:18
Postat av: Therese

va skönt att de går bra på dagis =)

2010-08-20 @ 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback