Jag vet vem du är!

När man har en blogg får man ibland kommentarer,för det mesta får jag bra och snälla kommentarer som gör mig på bra humör.Genom det känner jag att det är kul att blogga för då vet jag att det är folk som läser min blogg och även om det inte är min avsikt så är det alltid ett plus i kanten att någon vill följa min vardag.Självklart vill man ju innerst inne ha flera hundra besökare och tjäna pengar på bloggen men det kan ju jag bara glömma med tanke på hur den ser ut designmässigt och innehållet är väl inte så mycket att hurra för.Men jag vill ha den här bloggen som en dagbok där jag kan återblicka flera månader bakåt för att minnas vad jag gjorde då o.s.v.Jag nöjer mig med detta helt enkelt,en simpel enkel blogg vill jag ha.

Imorse när jag loggade in här så såg jag att jag fått en kommentar på inlägget från igår.Det var ju inte direkt en kommentar som jag hade hoppats på.Det blev snarare som ett påhopp mot mig tycker jag.Även om jag inte tagit åt mig av detta så tänker man ändå på hur man som människa kan skriva sådana kommentarer till folk utan att tänka på konsekvenserna.Denna person har då inte tänkt på att alla har ett nummer på sin dator som då syns varje gång på min blogg när man kommenterar.Jag har nu kollat och kan se att denna person inte är okänd för mig.Denna människa mår uppenbarligen inte alls bra och jag hoppas personen kommer göra det en vacker dag.

Och denna människa känner uppenbarligen inte alls mig med tanke på att det står i kommentaren att jag är "ensam" mm.Jag har ett helt underbart liv och skulle inte vilja byta med någon annan.Det är du som är ensam och det har du framkallat så jäkla bra själv.

Det var allt för mig!

Bye bye




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du förlåter mitt inlägg. Ville bara testa reaktionen dumt nog. Vet att du kunde se vem som skrev. Vi kan alla känna oss ensamma i olika situationer.Jag försöker göra människor gott. Men det finns andra nu menar jag absolut inte dig som "motarbetar" saker man gör och har gjort.

Än en gång förlåt.

2010-04-09 @ 21:07:29
Postat av: Anonym

Förlåt. Ville bra "testa" hur du reagerade. Ibland faller ju tankar in att människor är ensamma så kan jag känna speciellt när ingen bryr sig. Har försökt av hela mitt hjärta att vara alla till lags. Känner att jag inte får någon respons.Men hoppas du förlåter mig visste att du fick veta vem som skrev.

2010-04-10 @ 00:10:36
Postat av: ellinor ekholm

Tja kusin min! :)



Vilken bra blogg du har!! :)<3



2010-04-10 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback