Kikar runt.

Jag vet inte hur länge jag har suttit framför datorn nu,men Johannes sover och har gjort det ett bra tag.Jag kollar runt på en massa mysiga bloggar där dom har fina hem och mysig inredning i den lantliga stilen precis som jag också vill ha.Det är kul att få lite inspiration,i helgen vill jag gå på loppis och fynda lite roliga saker.

Just nu skulle jag vilja ha zink och plåt kannor av alla dess slag.Så himla fint att plantera blommor i och fint är det bara som dekoration.


Skulle vilja hitta ett stort skåp med fina snickerier som jag kan slipa och måla vitt.

Kolla här vad snyggt:

Bilderna på möblerna hittade jag hos:

http://himlarum.blogspot.com/

 


Kommentarer
Postat av: Kul att du får inspiration av oss bloggare

Svårt att veta hur " ensam" du är egentligen. Kanske lite mer sociala "saker" kunde du ju engagera dig för.Men det finns ju orsaker varför man inte gör det.

2010-04-09 @ 00:02:10
Postat av: Madde vet vem jag är

Vilket jävla skitsnack! Och vilken jävla feg stackare som inte vågar skriva ut sitt namn! Frågan är väl hur "ensam" du är själv och hur "social" du är egentligen????????????? Tror inte att du är någon seriös bloggare,du är nog ingen bloggare alls överhuvudtaget,det märks!

2010-04-09 @ 16:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback