Trött mamma!

Hela natten lång har jag kräkts och suttit på toa,har varit helt slut och önskar ingen det jag fått lida för.Uscha för att bli sjuk säger jag.Hela dagen har jag varit som en zombie och sovit sovit och sovit.Är fortfarande trött så det blir en tidig kväll för mig.Martin är bättre så han får ta hand om Johannes.

Måste verkligen bli frisk så vi kan åka till Therese på fredag och äta grillat och ha det trevligt!Jag är ju mycket piggare men det är ju den här satans tröttheten som sitter i och ingen mat vill/vågar jag äta heller.

Nä nu ska jag mysa med min underbara familj.

Just nu är jag inget fan av försäkringskassan,varför ska det vara så svårt att beräkna saker och ting för?!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback