Skit inlägg.

Alla ni som varit ute och promenerat har nog inte undgått hur vansinnigt fult och äckligt det är med alla dessa vidriga bruna filurer som legat och konserverats under vintern och dykt fram nu när snön håller på och tinar bort vid vägkanterna.Hundägarna tänker nog att det försvinner så småningom,men det tar hur lång tid som helst för hundbajset att försvinna från asfalten och även det som ligger på tex gräsmattan.Det ligger där och mosar sig och andra hundar är där och trampar och nosar.

Det är alla sorters storlekar och det som gör mig mest äcklad är dom där megastora korvarna,har man en så stor hund och inte kan plocka upp skiten ska man enligt mitt tycke inte gå vid vägarna där det vistas folk.Då ska man åka till en stor jävla åker och låta den skita av sig.Rena rama latheten är det att inte plocka upp hundbajs,speciellt när man går där det bor mycket folk.Visst har jag inte plockat upp bajset när jag varit ute och gått någon gång men då har det inte varit av lathet utan av att jag inte haft en bajspåse,och är jag utan påse så får jag panik och sätter sig hunden för att bajsa skäms jag så in i norden.Är man ute och går på landsbygden och hunden skiter i diket där det inte kan störas av andra människor så tycker jag att det går för sig.

Ofta brukar jag se folk som låter deras hund skita vid gatan och då har jag så stor lust att stanna bilen och fråga om dom glömt något och sedan ge en hundpåse i deras hand.Skulle vara kul att se hur dom reagerar.Ofta så är det faktiskt yngre som skiter i att plocka upp det,varför då?

Nä plocka upp bajset efter er hund!









Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA MADDE,DIG ÄR DET SKITORDNING PÅ! MYCKET BRA SKRIVET MÅSTE JAG FÅ SÄGA! KRAM!

2010-04-08 @ 23:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback