Rensat avloppet.

Jag har städat i huset idag,även rensat avloppet nere på toaletten eftersom vattnet inte rann ner.Det är nog bland det äckligaste man kan göra tycker jag.Första gången för mig dessutom,tänkte först att Martin skulle få göra det men jag ville prova och fy vad äckligt! :D

Syrran ska vara här med några kompisar ikväll så blir det livat på gatan så ring mig på 070-289.... ;P

Känner att tröttheten är på väg,men det som är värst är att jag är svinhungrig! Måste äta något och sedan ska jag duscha,fixa till mig i min takt och lyssna på musik med Johannes sover.Har nyss skrivit ett schema på datorn som jag tänkte ge Johannes farmor,känns lite knäppt att göra så precis som om dom inte gör som det står där så är det kört lixom men jag vill bara visa hur jag gör här hemma,sedan får dom göra som dom vill tycker jag. :)

Ja vår lille gullunge ska ju sova borta inatt och han kommer ha det så mysigt,inte ofta dom får mysa en hel kväll och morgon med honom så hoppas dom får det trevligt.Snäll kille är han med även om han kan bli en aning trottsig om han inte får som han vill ibland.Men det är bara att vara envis.

Grillning ikväll,fy faan vad gott det ska bli! :)

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Helenee

Haha, vi livade inte alls mycket. Blev lugnt :D

2010-05-01 @ 14:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback